Bliv SOSU-hjælper på 17 uger hos Skagen Hjemme- og Sygepleje

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Udviklingen siger;  flere ældre – men færre til at hjælpe, den tanke er vi nok få, der kan holde ud at tænke, så Skagen hjemme og sygepleje prøver derfor, at gå nye veje med ”Fremtiden hjemme og sygepleje”

Er du ufaglært – og med lyst til faget - vil du på sigt, tage en Social og sundhedshjælperuddannelse - så er her måske en enestående mulighed.

Et 2 årigt vikariat (eller hvad du må mangle), som efterfølgende giver dig muligheden for, at søge ind på Social og sundhedshjælper uddannelsen, og gennemføre denne på 17 uger. 

(Uddannelsen kræver 2 års erfaring indenfor 4 år og man skal være fyldt 25 år)

Læs mere her: Bliv SOSU hjælper på 17 uger I Frederikshavn Kommunes karriereside www.frederikshavn.dk (emply.com)

Vagterne vil ligge fortrinsvis i dagvagt – men aftenvagter vil forekomme. 

Du vil komme til at arbejde gennemsnitligt hver anden weekend.

Vikariatet er på 37 timer (eller efter ønske) med start 1. oktober 2024 og starter med en grundig intro periode. 

I de 2 år som vikariatet varer, vil du gennem oplæring få en grundig indsigt i fagets praktiske del.

Kollegaerne vil få en fast kollega – borgerne en kontinuitet i hjælpere – og du vil opnå anciennitet til, at opfylde adgangskravene.

Om os:

  • Skagen Hjemme- og Sygepleje er en dynamisk personalegruppe bestående af 112 medarbejdere fordelt i 4 Teams
  • Vi dækker Skagen by, og kommer ud til en bred vifte af borgere med forskellige behov
  • Vi varetager plejeopgaver hos borgerne samt udfører sygplejeopgaver i tæt samarbejde med gruppens forskellige faggrupper som, Social og sundhedshjælper og social og sundhedsassistenter, ergoterapeut og sygeplejersker
  • Vi arbejder med triagering og dokumentation for at sikre den rette indsats til de enkelte borgere, og for at yde den helhedspleje, som er essentiel for borgernes trivsel
  • Vi lægger stor vægt på trivsel, og er fortalere for en åben, ærlig og direkte dialog med henblik på at opnå et godt arbejdsmiljø

Vi kan tilbyde:

  • Et fagligt forankret miljø med stort udviklingspotentiale
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på og definere din egen rolle
  • Medindflydelse på dine arbejdstider og timeantal
  • Faglig sparring med dine kolleger
  • Et grundigt introduktionsforløb hvor du kører sammen med en kollega den første tid

Vi forventer, at du:

  • Har lyst til at arbejde i et fagligt forankret miljø
  • I samarbejde vil bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • Kan arbejde selvstændigt men samtidig være sparringspartner i fællesskab med dine kolleger
  • Er ansvarsbevidst og kan arbejde organiseret med både pleje- og administrative opgaver
  • Er indstillet på, at arbejdsopgaverne, ud over plejen, indbefatter dokumentationsarbejde og andet skriftligt arbejde
  • Har kendskab til IT

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Kørekort B påkrævet og der skal fremvises straffeattest.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at rette henvendelse til leder Dorthe Houmann på telefonnummer 9845 7336 eller på e-mailadressen doho@frederikshavn.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Frederikshavn Kommune, C. S. Møllers Vej, 6, 9990 Skagen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6097763

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet