BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi er en ny fusioneret Boligforening i Skagen, bestående af Skagen Boligforening samt Boligforeningen Nordlys.
Vi har ca. 900 boliger, beliggende i Skagen by.
Lige nu bygger vi 19 nye boliger, samt renoverer 22 boliger. En stor helhedsplan med 300 boliger er under udarbejdelse.
Vi er 11 medarbejdere i driften samt 4 i administrationen, men kunne godt bruge en ny kollega.
Dine primære opgaver vil være:
- Udarbejdelse af budgetter og regnskaber
- Varslingsbreve i forbindelse med huslejereguleringer
- Udarbejdelse af forbrugsregnskaber
Herudover skal du bistå ved:
- Ekspedition, både ved fremmøde, på mail og telefon
- Tildeling af boliger
- Udarbejdelse af lejekontrakter
- Diverse ad hoc opgaver
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med én eller flere af ovenstående opgaver, men vi lægger vægt på, at du er:
- Rutineret indenfor budget og regnskab
- IT-minded, rutineret bruger af Office-pakken (specielt Excel) samt kendskab til EG Bolig
- Gode sprogkundskaber i dansk og engelsk i skrift og tale
- Du er fleksibel og har et godt humør
Vi kan tilbyde:
- En spændende hverdag i en organisation i udvikling
- Et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer
- 37 timers arbejdsuge inkl. betalt frokostpause
- Løn efter kvalifikationer og overenskomst mellem Dansk Erhverv og HK
Hvis du er nysgerrig efter at vide mere, er du velkommen til at kontakte Michael Levin på telefon 2033 3981 eller på mail ml@boligforeningen-nordlys.dk
Ansøgning og CV sendes til Michael Levin på mail ml@boligforeningen-nordlys.dk, senest 4. april 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Boligforeningen Nordlys, Trindelvej, 9990 Skagen
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6017283