BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Du har nu muligheden for at overtage ledelsen af Socialpsykiatrien i Skagen. Vi mangler lige netop dig, hvis du ser dig selv som en leder, der vil gå forrest og sikre drift og udvikling i en allerede velfungerende enhed i Afdeling for Socialpsykiatri og Rusmiddelbehandling.
Velkommen til Socialpsykiatrien i Skagen.
Som leder i Socialpsykiatrien i Skagen vil du få arbejdsplads på Skagen Støttecenter, som er daglig base for ca. 15 fagligt dygtige medarbejdere. Arbejdet i socialpsykiatrien er forankret i recovery tankegangen om, at ”komme sig” af sin psykiske sygdom, og med en målsætning om, den mindst mulige indgribende indsats, hvor der leveres de rette indsatser med den rette effekt til den enkelte borger. Du vil som stedets daglige leder stå for varetagelsen af daglig drift, sikre en høj faglighed, implementeringsprocesser og fokus på en sund økonomi og budgetoverholdelse. Det daglige arbejde i socialpsykiatrien i Skagen er forankret i servicelovens:
- §85 omhandlende bostøtte til borgere i eget hjem. Her er målgruppen borgere med alle psykiatriske diagnoser, samt borgere med varige funktionsnedsættelser
- § 82-b som er tidsbegrænsede bostøtte indsatser
- § 82-a som er de gruppebaserede indsatser
- § 104 aktivitets- og samværstilbud.
Om dig.
At bringe ”Borgeren i centrum” er en vision, som du befinder dig særdeles godt med, og du forstår vigtigheden at man som ledelse og medarbejdere arbejder ud fra et professionelt udgangspunkt, hvor det faglige fokus er på, at fremme den enkelte borgers mulighed for at leve et så meningsfuldt og selvstændigt liv som muligt.
Du er et menneske, hvis ordentlighed og rummelighed er til at få øje på. Du er engageret, modig og god til at skabe en høj grad af tillid, faglig stolthed og fælles retning. Du er forandringsparat og går forrest i ledelsen af implementeringsprocesser som kan spænde bredt, lige fra online bostøtte, peers samarbejde, Housing First til forandringer i metoder og den måde vi levere indsatser på osv. Dine relationskompetencer er gode og du har evnen til, at samarbejde med forskellige samarbejdspartnere såvel interne som eksterne. Yderligere er du en leder der vægter det gode arbejdsmiljø højt, og ser flerfaglighed, som en nødvendighed i forhold til, at kunne levere en indsats med effekt til den enkelte borger.
Du er humoristisk og har let til smil i en hverdag, der til tider kan stille høje følelsesmæssige krav, til både dig som leder, men i særdeleshed til medarbejderne i frontlinjen.
Din uddannelsesmæssige og faglige baggrund kan være sammensat på forskellige måder, men den leder vi søger:
- har ledererfaring, gode samarbejdsevner og gerne erfaring med socialpsykiatriområdet.
- har flair for økonomistyring, og formår at sikre effektiv og hensigtsmæssig drift, og dermed budgetoverholdelse.
- har erfaring med at arbejde med implementerings- og udviklingsprocesser.
- har gode kommunikative evner mundligt og skriftligt, er tillidsfuld og formår, at tage beslutninger i en uforudsigelig hverdag hvor der kan være mange bolde i luften.
- har forståelsen af at du, som leder er en central figur, som kulturbærer hvor du er tydelig i at sætte rammer og retning gennem lederskab og følgeskab, og kan omsætte det i praksis.
- har godt humør og et positivt helhedsorienteret menneskesyn.
Vi tilbyder en lederstilling, hvor du:
- kommer til at spille en afgørende rolle i den fortsatte udvikling af Socialpsykiatrien i Skagen
- bliver leder for topmotiverede og fagligt dygtige medarbejdere der brænder for socialpsykiatrien.
- bliver en del af et meget velfungerende lederteam, der understøttes af ledersparring fra din leder.
- får ledelsessupervision.
- får stor bevægelsesfrihed inden for vores rammer i en dynamisk, travl og glad hverdag. ´
Socialpsykiatrien i Skagen er forankret i afdeling for Socialpsykiatri og Rusmiddelbehandling i Center for Handicap og Psykiatri (CHP) hvor du som leder får arbejdsplads på Skagen Støttecenter. Skagen Støttecenter er et af kommunens tre støttecentre
I Frederikshavn Kommune lægger vi vægt på at arbejde ud fra en værdibaseret tilgang, og i CHP arbejder vi ud fra disse værdier:
- Indsats med effekt
- Ligeværd
- Synergiskabelse
- Ordentlighed
I CHP har vi formuleret vores kerneopgave som ”Vi styrker og udvikler”
Se organisationsdiagram for CHP.
Se arbejdsgrundlag for Socialpsykiatri og Rusmiddelbehandling
Ledelsesgrundlag (frederikshavn.dk)
Interesseret?
Ønsker du oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Benny Jensen på byje@frederikshavn.dk eller på telefon 24979217
Ansættelsesproces:
Ansøgningsfrist er den 13. august 2024. Vi forventer at afholde første samtalerunde den 20. august. Går du videre til anden samtalerunde, skal du udfylde en Garuda KompetenceProfil, som du vil modtage en personlig tilbagemelding på. Anden samtalerunde forventer vi at gennemføre den 30. august.
Ansættelse:
Vi håber at du kan tiltræde stillingen den 1. september eller den 1. oktober 2024.
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og individuel forhandling
Der indhentes reference samt straffeattest inden ansættelse
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Frederikshavn Kommune, Lunds Allè 6 1. sal, 9990 Skagen
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6080334